Senarai Harga Kambing Perap

Salam Hormat!

HARGA RUNCIT TERKINI (KEMASKINI: 09.09.2017

Tokmae’s™ Grill membuat dan menjual kambing perap. Adunan asli yang diperap menggunakan rempah ratus dan herba terpilih. Kambing diperap dengan teknik perapan yang sempurna. Diperkaya dengan madu asli dan gula perang. Sangat sesuai dipanggang dalam PanGrill/ Ketuhar Gelombang/ Ketuhar/ Arang Kayu.

Tokwan nak bagi tau pasal harga kambing perap. Harga yang Tokwan bagi tak la murah dan tak mahal sangat sebab Tokwan jaga kualiti dari segi pembuatan dan penyediaan. Rempah-ratus yang digunakan adalah PREMIUM dan TEKNIK perap yang memang dijaga kualitinya. Meh tengok harga yang Tokwan tulis ni. Senang hangpa nak tengok..


''Marvelous! Smell & Feel''

🐑 KAMBING PERAP/LAMB MARINADE

🐑 Marinated Lamb Shoulder Slice (Bebiri Muda) Pek ±600g:RM40
🐑 Marinated Lamb Shoulder Slice (Bebiri Muda) Pek ±1kg:RM55

    👉 Bahagian bahu kambing
    👉 Daging Gred Premium (Kurang lemak, banyak isi)   
    👉 Lebih lembut & juicy
    👉 Sedap dipanggang
    👉 Sejukbeku -18°


🐑 Marinated Mutton Shoulder Slice (Bebiri Tua) Pek ±600g:-N.A-
🐑 Marinated Mutton Shoulder Slice (Bebiri Tua) Pek ±1kg :-N.A-

   👉 Bahagian bahu kambing   
   👉 Keras sedikit dagingnya
   👉 Sedap disalai & dipanggang
   👉 Sejukbeku -18°

*Anggaran 1kg = 8-12 keping mengikut jenis saiz. Anggaran saiz setiap kepingan adalah 11cm x 9cm. 

              


SOS/SAUCE

Pek 1000ml @ 1Liter

♨ Lada Hitam/Blackpaper: RM10
♨ Barbeku/Barbecue: RM12

Pek 500ml

♨ Lada Hitam/Blackpaper: RM6
♨ Barbeku/Barbecue:RM7


Kenapa mesti beli KAMBING PERAP Tokwan?
  • ✔ 100% Keluaran Muslim
    ✔ Perapan sempurna
  • ✔ Halal & Bersih
    ✔ Mudah dan Jimat Masa
    ✔ Rasa Enak & Menyelerakan
    ✔ Sedap Dipanggang 
Cara Penyediaan
  • Keluarkan kambing perap
  • Masukkan kambing perap ke dalam oven atau Pan Grill/Magic Pan selama 15-25 minit
  • Taburkan sos lada hitam/BBQ ke atas daging/ayam perap
  • Sedia untuk dihidang
Tips
  • Untuk rasa kambing panggang yang lebih sedap, semasa proses memanggang, anda boleh gunakan batang serai yang di ketuk pangkalnya dan dicelup dengan minyak jagung + butter/minyak sapi. Kemudian sapukan ke atas daging. Nampak macam juicy Cubalah!
  • Hanya 10 minit jer panggang atas bara api. Jangan lebih nanti daging jadi keras. Pastikan jarak antara daging/ayam dengan bara api lebih kurang 15-20cm.

''Marvelous! Smell & Feel''

Nak Harga Borong Tak?

->Jom Interaksi Bersama Tokwan<-

Emel : tokmaesgrill@gmail.com

Jom Follow Tokwan

FB : https://www.facebook.com/tokmaesgril 
IG : https://www.instagram.com/tokmaesgrill 
Blog: http://pembekalkambingperap.blogspot.my

P/S: Untuk tempahan 10kg dan ke atas boleh tempah 2 hari sebelum sebarang majlis bermula. Kadang-kadang stok cepat habis. Tokwan pun pelik, orang sekitar Shah Alam/Klang ni kuat makan kambing yaaaa.. Hehe.. 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...