Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan 1438H

Assalamualaikum & Salam Mahabbah!

            Alhamdulillah, Insyaa-Allah, 2 hari lagi kita akan memasuki madrasah Ramadhan. Bulan yang penuh dengan ganjaran dan keberkahan bagi mereka yang menyedarinya tetapi bagi ahli hakikat mereka tidak akan bercinta dengan Ramadhan sebaliknya mereka kekal dengan Sang Khaliq yang maha menguasai bulan Ramadhan tersebut. Sebagai orang awam yang berpegang teguh kepada prinsip syariat teruskan berbuat amal kebaikan demi meraih redhaNya. Insyaa-Allah.

            Malam ni Tokwan ada semangat sikit nak menulis. Hehehe. Sebahagian daripada kita tentu gembira kan apabila tibanya Ramadhan. Mana taknya, banyak ganjaran yang Allah swt sediakan kepada mereka yang berusaha menggapai redhaNya dan beramal dengan seikhlas yang boleh. Tokwan juga macam hangpa juga, kegembiraan tetap menerpa jauh disanubari. Teringat zaman kanak-kanak dulu, rasa lamanya tunggu waktu berbuka puasa. Hehe.. Yela mana taknya dulu zaman Tokwan mana ada gajet, handphone lah apa semua mak nenek tu. Sebab tu rasa lama giler tunggu waktu nak berbuka puasa.

           Oklah, Tokwan nak ambil kesempatan ini ingin memohon ampun dan maaf sekiranya sepanjang berurusan, Tokwan ada terkurang atau terlebih. Mohon dimaafkan. Selamat Berpuasa kepada seluruh muslimin dan muslimat di seluruh dunia. Ramadhan Kareem!

Ikhlas,
Tokwan Kambing

Salam Nisfu Syaaban 1438H

Assalamualaikum & Salam Mahabbah!

PENGUMUMAN HARGA RUNCIT BAHARU!

Harga baharu yang disenaraikan akan dikuatkuasakan pada 19.05.2017 (Sabtu). Kenaikkan harga ini adalah disebabkan faktor kenaikan harga bahan mentah dan Tokwan mahu kekalkan bahan perapan yang premium. Sila rujuk harga terkini dibawah:-

🐑 KAMBING PERAP/LAMB MARINADE

🐑 Marinated Lamb Shoulder Slice (Bebiri Muda) Pek ±600g:RM35
🐑 Marinated Lamb Shoulder Slice (Bebiri Muda) Pek ±1kg:RM55

    👉 Bahagian bahu kambing
    ðŸ‘‰ Daging Gred Premium (Kurang lemak, banyak isi)   
    👉 Lebih lembut & juicy
    👉 Sedap dipanggang
    👉 Sejukbeku -18°

🐑 Marinated Mutton Shoulder Slice (Bebiri Tua) Pek ±600g:RM35
🐑 Marinated Mutton Shoulder Slice (Bebiri Tua) Pek ±1kg :RM55

   ðŸ‘‰ Bahagian bahu kambing   
   ðŸ‘‰ Keras sedikit dagingnya
   ðŸ‘‰ Sedap disalai & dipanggang
   ðŸ‘‰ Sejukbeku -18°

*Anggaran 1kg = 8-12 keping mengikut jenis saiz. Anggaran saiz setiap kepingan adalah 11cm x 9cm. 

------------------------------------

🐓AYAM PERAP BBQ/Marinated Chicken BBQ


🐔 Marinated Chicken Marinade (Whole): RM28/ekor
🐔 Marinated Chicken Wings Pek ±1kg : RM28
🐔 Marinated Chicken Drummet Pek ±1kg : RM28

 ðŸ“AYAM KAMPUNG BOKASHI PERAP 

🐔 Bokashi Chicken Marinade (Whole) -N.A-

*Ayam dipotong 12 bahagian tidak termasuk kepala, kaki & hati. Marinated Chicken Wings/Drummet kembali dijual atas permintaan ramai.

--------------------------------

SOS

Pek 1000ml

♨ Blackpaper: RM10
♨ BarbeQue: RM12

Pek 500ml

♨ Blackpaper: RM6
♨ BarbeQue:RM7

    PERINGATAN: Pihak Tokwan telah menerima beberapa aduan daripada orang ramai berkaitan ada segelintir individu mengambil kesempatan telah menggunakan nama Tokwan dan jenama produk Tokwan untuk melariskan produk kambing perap mereka. Tokwan tidak bertanggungjawab jika berlaku keracunan makanan dan sebagainya. Setakat ini Tokwan belum melantik mana-mana stokis/agen diseluruh Malaysia. Tindakan akan diambil kepada mereka yang tidak bertanggungjawab. Insyaa-Allah.


    ->Jom Interaksi Bersama Tokwan<-

    http://www.wasap.my/60193099026 
    http://www.wasap.my/60193099026 
    http://www.wasap.my/60193099026 

    Emel : tokmaesgrill@gmail.com


    Jom Follow Tokwan


    FB : https://www.facebook.com/tokmaesgril 
    IG : https://www.instagram.com/tokmaesgrill 
    Blog: http://pembekalkambingperap.blogspot.my

    Tokwan Tanya Apa Khabar?

    Assalamualaikum & Salam Cinta!

    Alhamdulillah, masih ada kesempatan Tokwan nak tulis posting kali ni. Apa habaq semua? Posa nak dekat dah. Dah buat persiapan ka untuk sambut Ramadhan? Seronok tak bila tiba Ramadhan. Insyaa-Allah, mudah-mudahan bulan Ramadhan kali ini kita boleh memperbaiki diri dengan sebaiknya. Semua anak cucu cicit Adam tetap melakukan kesilapan dalam kehidupan di dunia ni cuma apakah kita telah bertaubat?


    Posting kali ni Tokwan tulis pendek ja. Hehe.. Sila rujuk harga terkini.

    🐑 KAMBING PERAP/LAMB MARINADE

    🐑 Lamb Shoulder Slice (Bebiri Muda) ±600g:RM35
    🐑 Lamb Shoulder Slice (Bebiri Muda) ±1kg:RM55

        👉 Bahagian bahu kambing
        ðŸ‘‰ Daging Gred Premium (Kurang lemak, banyak isi)   
        👉 Lebih lembut & juicy
        👉 Sedap dipanggang
        👉 Sejukbeku -18°

    🐑 Mutton Shoulder Slice (Bebiri Tua)  ±600g:RM35
    🐑 Mutton Shoulder Slice (Bebiri Tua) ±1kg :RM55

       ðŸ‘‰ Bahagian bahu kambing   
       ðŸ‘‰ Keras sedikit dagingnya
       ðŸ‘‰ Sedap disalai & dipanggang
       ðŸ‘‰ Sejukbeku -18°

    *Anggaran 1kg = 8-12 keping mengikut jenis saiz. Anggaran saiz setiap kepingan adalah 11cm x 9cm. 
    ------------------------------------

    🐓AYAM PERAP BBQ

    🐔 Chicken Marinade (Whole) RM26

    🐓AYAM KAMPUNG BOKASHI PERAP 

    🐔 Bokashi Chicken Marinade (Whole) -N.A-

    *Ayam dipotong 12 atau 18 bahagian tidak termasuk kepala, kaki & hati.

    --------------------------------
    SOS

    Pek 1000ml

    ♨ Blackpaper: RM10
    ♨ BarbeQue: RM12

    Pek 500ml

    ♨ Blackpaper: RM6
    ♨ BarbeQue:RM7


    Nak Harga Borong Tak?    

    ->Jom Interaksi Bersama Tokwan<-

    Emel : tokmaesgrill@gmail.com

    Jom Follow Tokwan

    FB : https://www.facebook.com/tokmaesgril 
    IG : https://www.instagram.com/tokmaesgrill 
    Blog: http://pembekalkambingperap.blogspot.my

    PERINGATAN: Pihak Tokwan telah menerima beberapa aduan daripada orang ramai berkaitan ada segelintir individu mengambil kesempatan telah menggunakan nama Tokwan dan jenama produk Tokwan untuk melariskan produk kambing perap mereka. Tokwan tidak bertanggungjawab jika berlaku keracunan makanan dan sebagainya. Setakat ini Tokwan belum melantik mana-mana stokis/agen diseluruh Malaysia. Tindakan akan diambil kepada mereka yang tidak bertanggungjawab. Insyaa-Allah.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...